poniedziałek, 28 października 2013

Tymczasem...

3.
... "tymczas" się wyprowadził. Zagościł w nowym domu i dręczy innego kociego rezydenta. Tośka, bo takie otrzymała imię, traktuje ośmiokilowego kocura jak zabawkę, zapędza go w kozi róg, tj na szafę, gdzie chroni się prześladowany nieszczęśnik. Czy coś się zmieni? Zapewne. Ale kiedy Tośka dorośnie i zrozumie, że jej pobratymiec nie jest większą maskotką ani myszą, która można unicestwić.

A tymczasem, tęskno mi za kociczką. Darowałabym jej te skoki z pralki na moją głowę, kiedy pracowicie zmiatałam rozniesione po całej łazience żwirki.



Spróbuj mnie złapać!

Siłą przytrzymana

Będziemy pływać?

10 komentarzy:

  1. Dobrze, że szybko znalazła dom. Chyba nie istnieją brzydkie koty - dachowce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki by ten kot nie był , to i tak z czasem staje się najcudowniejszy. Helen Brown, ta od Kleo, napisała, że to kot wybiera właściciela, a nie odwrotnie. I coś w tym jest. Zawsze chciałam mieć rudego kota, ale żaden mnie nie chciał ;)

      Usuń
    2. A ja nigdy nie myślałam żeby mieć kota, a tu proszę, trafiłam na Pana Kota:) Gdy go ładowałam do kartonu w celach transportowych to absolutnie nie protestował, uwalił się wygodnie i wyglądał przez okienko:) Wybrał mnie - zdecydowanie!

      Usuń
    3. Też miałam stosunek do kotów bardziej niż obojętny. A tu proszę, pięć kotów się przewinęło ( czterej rezydenci plus tymczas). Myślę o następnym Tymczasie.

      Usuń
  2. Z jednej strony dobrze, że dom znalazła. Ale do zwierząt szybko można się przyzwyczaić, więc rozumiem, że troszkę tęsknisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę w to miejsce wziąć następnego "tymczasa", ale to poważna decyzja.

      Usuń
  3. W naszej rodzinie na dniach urodzi się Luna - mała, brytyjska koteczka. Wprawdzie nie trafi do nas, ale do mego siostrzeńca w Warszawie (wymęczył mamę). Zapewne nas odwiedzi koło Wielkanocy. Ciekawe, co na to rezydenci - domowe koty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te kociaka, osobiście posiadam 15-letniego kocura, wiem, że już wiekowy, aż nie chcę myśleć co to będzie jak go zabraknie :(

    OdpowiedzUsuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander