poniedziałek, 9 lipca 2012

Czasem los się do mnie uśmiecha













Podczas Euro 2012 wydawnictwo Wielka Litera ogłosiła konkurs na FB, a w zasadzie  małe zakłady piłkarskie. Na czym polegały?
Pozwalam sobie wkleić tekst z FB:

"UWAGA! Tytułem uzupełnienia swoje typy dotyczące wyniku dzisiejszego meczu również podali:
Marek Nowakowski - 2:1 dla Włochów i
Henryk Grynberg - 2:1 dla Niemców

Jeśli autorzy trafnie wytypują wynik, a wy zgadzacie się z ich propozycjami - książki do wygrania!"



Obstawiłam wynik podany przez pana Marka Nowakowskiego i tym samym byłam jedną z dwu osób, które wygrały książkę Pana Marka Nowakowskiego z autografem. I oto dziś dotarła do mnie przesyłka. Dodam, że moją ulubioną książką pana Marka jest "Domek trzech kotów", ale i zbiór opowiadań, który dostałam, też chętnie poczytam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander