czwartek, 3 marca 2011

Tłusty czwartek


To dzisiejsza zdobycz, część książek z allegro - Seria Dzieł Pisarzy Skandynawskich, w tym Noblisty Eyvinda Johnsona "Chmury nad Metapontem"; dwie książki z Książnicy, bo wczoraj na FB dowiedziałam się o promocji książek z wydawnictwa Znak - dwie ksiązki w cenie jednej: eseje Zadie Smith  i znów Noblista - Coetzee "Lato". No i w słupku można jeszcze dostrzec "Perswazje" - to z wymiany na Biblionetce. Z wymiany ma jeszcze do mnie trafić "Szczęściarz z Sarajewa" i "Miasto ślepców", a w Książnicy zamówiłam  "Chłopięce lata" i "Młodość" Coetzee. 


Kociczka średnio zainteresowana, choć uwielbia obgryzać rogi czytanych przeze mnie książek i szelest papieru ( ulubiona przekąska to paragony sklepowe )


I jeszcze prezentacja nowel Solveig Christov, bo brak napisu na grzbiecie uniemożliwia w stosiku identyfikację, oczywiście, z mojej ulubionej Serii Dzieł Pisarzy Skandynawskich. 
        Pączki tez były, średniej jakości, ale dało sie zjeść. Jak widać, u mnie dzisiaj szczególnie "tłusto"

2 komentarze:

  1. Ja nie zjadłam ani jednego pączka i nie żałuję, ale książek Ci zazdroszczę.
    Ciekawa jestem wrażeń po przeczytaniu :).

    OdpowiedzUsuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander