piątek, 18 marca 2011

Przybył listonosz

10.03.2011 - 20.03.2011
Tydzień dwunasty
                                                                                                                                                                               
Przybył listonosz, a z nim dwie przesyłki. Książkę Rafała Tomańskiego zamówiłam po ostatnich wydarzeniach z Japonii. Patrzę codziennie i codziennie dopada mnie przerażenie porównywalne z tym, kiedy zobaczyłam w telewizji atak na WTC. Trochę smutno zaczęłam, no ale taki jest świat.

I druga książka Magdaleny Kordel "Uroczysko". Z Włóczykijką włóczy się "Sezona na cuda" - druga część, więc postanowiłam doczytać, choć jak podają źródła dobrze poinformowane, nie ma konieczności czytania części pierwszej, no ale dlaczego mam nie przeczytać?

Książka z Włóczykijki  Agnieszki Krawczyk "Magiczne miejsce" nie doszła do mnie jeszcze, choć na blogu napisano jakiś czas temu - wysłana.

3 komentarze:

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander